Lulebo

Felanmälan

För att anmäla ett fel i lägenheten eller fastigheten finns två alternativ: telefon eller WebbFelan. Kontaktuppgifter finns till höger på sidan.

För att göra en felanmälan via WebbFelan, logga in på Mina sidor. Där kan du registrera och följa ärenden. Beskriv ditt ärende så tydligt som möjligt, det hjälper oss att fortare åtgärda din felanmälan.

Notera att akuta fel omgående ska anmälas på telefon 0920-23 67 40.

För att ett ärende ska hanteras så effektivt som möjligt är det viktigt att ni uppger adress, kontaktperson och telefonnummer samt om huvudnyckel får användas.


Viktigt - berör felanmälningar 26-30 oktober 2017

På grund av tekniska problem har felanmälningar som inkommit torsdag 26/10-måndag 30/10 fallit ur våra datasystem efter registrering. Därför uppmanar vi er som har gjort felanmälan under den tiden att göra den på nytt. Det gäller både er som har ringt in och er som har lämnat felanmälan via WebbFelan. Annars kommer de inte att bli åtgärdade. Vi beklagar den uppkomna situationen och hoppas det inte ställt till med bekymmer för er.


Egen åtgärd

Här visas instruktionsfilmer som beskriver hur du med enkla medel kontrollerar och åtgärdar det som åligger dig som hyresgäst. Länkarna öppnas i nytt fönster.

Kontaktuppgifter

Felanmälan: 0920-23 67 40


Vid brand, olyckor och inbrott, ring larmnumret 112.

Läs mer om larmnummer här!


VIKTIGT!
Felanmäler du det du själv ska åtgärda får du betala hela kostnaden. Därför är det viktigt att du tar del av den här informationen. Har du frågor är du välkommen att kontakta din Bovärd.